1. خانه
  2. خودرو‌ ها
  3. جیلی
  4. X7
  5. اتوماتیک (2013-2014)

جیلی X7 اتوماتیک 2013-2014

Geely X7 Automatic 2013-2014

تیپ ها
اتوماتیک
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
شاسی بلند
2378 سی سی
بنزین سوز
4
دنده دستی
7.9 لیتر در 100 کیلومتر
بیشتر

معرفی خودروجیلی X7 اتوماتیک 2013-2014

جیلی X7 اتوماتیک یکی از محصولات کمپانی چینی جیلی است که در سال 2012 برای اولین بار معرفی و عرضه شد. این خودرو در کلاس شاسی بلندهای کوچک قرار می‌گیرد. در سال 2014 بود که شرکت جیلران موتور نماینده محصولات جیلی در ایران پس از عرضه موفق جیلی امگرند 7 و RV7 تصمیم گرفت این خودرو را نیز به بازار تشنه ایران معرفی و عرضه کند.

این خودروی با کیفیت چینی علیرغم شایستگی‌ها و نقاط قوت متعدد به خاطر وجود برخی مشکلات مانند قیمت گذاری نادرست، عدم عرضه مناسب و خدمات پس از فروش ضعیف نتوانست موفقیت چشمگیری داشته باشد و خیلی زود از بازار ایران رفت.

 

 

جیلی آمگرند ایکس 7.jpg

 

  بررسی طراحی ظاهری جیلی X7 اتوماتیک

جیلی X7 اتوماتیک در کلاس شاسی بلندهای کوچک قرار می‌گیرد و از نظر طراحی نیز الهام گرفته از نسل سوم تویوتا راو 4 است.

در نمای جلوی این خودرو چراغ‌ها ظاهر ساده‌ای دارند و به صورت چند وجهی و عمیق طراحی شده‌اند. جلو پنجره خودرو به صورت دو تکه طراحی شده و جزئی از سپر خودرو به حساب می‌آید که با خطوط افقی تزئین شده و در بالاترین قسمت آن نیز لوگوی جیلی قرار گرفته است. سپر جیلی X7 اتوماتیک به صورت بزرگ و یک تکه با خطوط طراحی حجیم است که به غیر از جلو پنجره خودرو میزبان یک قاب مشکی رنگ به همراه چراغ‌های مه‌شکن است.

کاپوت این خودرو نیز با خطوط کم عمقی طراحی شده اما از دو طرف نسبت به شانه خودرو با عمق نسبتا زیادی طراحی شده که نمای جلوی جیلی X7 را عضلانی‌تر کند.

 

جیلی ایکس 7 اتوماتیک.jpg

 

به بخش جانبی جیلی X7 که می‌رسیم با طراحی عضلانی و بزرگی مواجه هستیم که باز هم شباهت نسبتا زیادی به تویوتا راو 4 دارد. گلگیر جلو و عقب هر دو بسیار حجیم و بیرون زده از بدنه طراحی شده‌اند. یک خط از انتهای چراغ جلو شروع شده و با عبور از بالای دستگیره درب‌ها تا روی گلگیر جلو کشیده شده است. شیشه درب‌ها نیز نسبتا بزرگ طراحی شده و به همین علت نیز نور و فضای دید بیرون از داخل کابین برای سرنشینان مطلوب است. بخش رکاب خودرو هم علاوه بر یک فلاپ پلاستیکی مشکی رنگ میزبان یک خط رکاب نسبتا عمیق است. رینگ‌ها اندازه و ظاهر قابل قبولی دارند.

 

نمای کناری جیلی ایکس 7 اتوماتیک.jpg

 

بخش عقب جیلی X7 اتوماتیک از نظر ظاهری کاملا هماهنگ با سایر بخش های خودرو است. در این بخش با طراحی نسبتا ساده و محافظه کارانه‌ای روبرو هستیم. چراغ‌های عقب طراحی یک تکه و کوچکی دارند که یکی از نکات منفی این خودرو نیز همین مورد است. درب صندوق جیلی X7 کمی تخت و یک تکه طراحی شده که در بالاترین قسمت آن یک باله همرنگ بدنه به همراه چراغ سوم ترمز تعبیه شده است. شیشه عقب اندازه و زاویه مناسبی دارد و دید مناسبی را برای راننده فراهم می‌کند. نکته جالب توجه در این خودرو بخش‌های کناری شیشه عقب است که به رنگ مشکی در آمده است.

روی درب صندوق طاقچه‌ای شکل جیلی X7 علاوه بر لوگوی سابق جیلی، شاهد یک خط بزرگ کرومی بالای بخش پلاک هستیم که کمی نمای عقب خودرو را از سادگی نجات داده است. سپر عقب نیز طراحی بزرگی دارد و میزبان چراغ‌های مه‌شکن، سنسورهای عقب و یک قسمت ضربه‌گیر مشکی رنگ است.

 

نمای عقب جیلی ایکس 7 اتوماتیک سفید.jpg

 

  مشخصات فنی جیلی X7 اتوماتیک

جیلی X7 اتوماتیک به یک موتور 4 سیلندر 2/4 لیتری مجهز شده که توانایی تولید 162 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور را دارد. نیروی تولید شده این موتور توسط یک جعبه دنده CVT با قابلیت شبیه سازی 6 سرعته خودکار به چرخ‌های جلوی خودرو منتقل می‌شود.

شتاب 0 تا 100 این خودرو حدود 12 ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 10/5 لیتر در هر 100 کیلومتر توسط شرکت اعلام شده است. سیستم تعلیق جیلی X7 اتوماتیک نیز در چرخ‌های جلو از نوع مک فرسون و در چرخ‌های عقب از نوع مولتی لینک است و از نظر عملکرد نیز در سطح قابل قبولی قرار می‌گیرد.

 

موتور جیلی ایکس 7 اتوماتیک.jpg

 

  بررسی کابین و فضای داخلی جیلی X7 اتوماتیک

وارد کابین جیلی X7 اتوماتیک که می‌شویم با طراحی و فضای داخلی زیبا و نسبتا بروزی روبرو هستیم. در بالاترین قسمت داشبورد وسط خودرو یک صفحه کوچک دیجیتالی جهت نشان دادن ساعت و برخی دیگر از امکانات خودرو قرار گرفته و زیر آن نیز دو خروجی سیستم تهویه مطبوع تعبیه شده‌اند.

قسمت میانی داشبورد میزبان یک صفحه نمایش نسبتا بزرگ به همراه کلیدها و دکمه‌های کنترلی در اطرافش است که طراحی خوبی دارد و در موقعیت بسیار مناسبی از داشبورد واقع شده است. قسمت انتهایی داشبورد نیز کلید های تنظیمات سیستم تهویه مطبوع به همراه یک نمایشگر قرار گرفته است.

غربیلک فرمان جیلی X7 به صورت 3 شاخه و اسپرت طراحی شده که در دو طرف آن دکمه‌های کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل خودرو قرار دارند. همچنین وجود تزئینات کرومی در غربیلک فرمان این خودرو نیز به زیباتر شدن ظاهر آن کمک قابل توجهی کرده است. پنل کیلومتر شمار خودرو به صورت دو دایره بزرگ قرار دارد که آن هم طراحی اسپرتی دارد.

متریال به کار رفته در داخل کابین جیلی X7 اتوماتیک قابل قبول است و پس از گذشت چند سال دچار افت کیفیت آنچنانی نمی‌شود. همچنین فضای کابین برای سرنشینان هر دو ردیف خودرو مناسب و قابل قبول است و در مسافرت‌های طولانی مدت سرنشینان را خسته نمی‌کند.

 

عکس کابین جیلی ایکس 7 اتوماتیک.jpg

 

داشبرد جیلی ایکس 7 اتوماتیک.jpg

 

  امکانات رفاهی و ایمنی جیلی X7 اتوماتیک

جیلی X7 اتوماتیک از نظر امکانات رفاهی خودروی قابل قبولی است و امکاناتی نظیر: کروز کنترل، حسگر پارک جلو و عقب، دیلایت، اتولایت، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، فرمان هیدرولیک با روکش چرم و دکمه‌های کنترل از نوع دو حالته، سیستم صوتی با شش اسپیکر، نمایشگر ۶.۵ اینچی، نویگیشن، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی راننده با تنظیمات برقی هشت حالته، صندلی سرنشین جلو با تنظیمات چهار حالته دستی، صندلی عقب تاشونده دو تکه، گرمکن صندلی جلو، روکش صندلی چرم مشکی و خاکستری، ایزوفیکس صندلی، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی و گرمکن، سانروف و شیشه بالابر آنتی‌ترپ جلو را داراست.

خودروهای ساخت جیلی از امنیت بالایی برخوردار هستند و جیلی X7 اتوماتیک نیز از این قاعده مستثنی نیست. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه تست تصادف C-NCAP چین شده است و امکانات ایمنی همچون کیسه‌های هوا راننده، سرنشین جلو، جانبی، پرده ای، زانویی ایموبلایزر، ترمزهای جلو و عقب دیسکی خنک شونده و سیستم‌های ABS و EBD را با خود دارد.

 

امکانات رفاهی و ایمنی جیلی ایکس 7 اتومات.jpg

 

  بررسی بازار و قیمت جیلی X7 اتوماتیک

جیلی X7 اتوماتیک در اسفند ماه 1400 تنها در نسخه‌های دست دوم و کارکرده در بازار ایران موجود است و قیمتی حدود 440 میلیون تومان را با مدل 2014 دارد.

 

  نتیجه گیری

جیلی X7 اتوماتیک یکی از خودروهای با کیفیت چینی وارد شده به بازار ایران است که نکات مثبتی همچون طراحی ظاهری قابل قبول، طراحی داخلی رضایت ‌بخش، ظرفیت مناسب کابین و عملکرد فنی خوب را داراست و سبب شد تا در همان زمان عرضه به بازار کشور با کیفیت ترین خودروی چینی لقب بگیرد. از طرفی وجود نکات منفی مانند مصرف سوخت نسبتا بالا، عرضه محدود و خدمات پس از فروش ضعیف باعث شدند تا موفقیت این خودرو ماندگار نباشد و خیلی زود جیلی X7 اتوماتیک بازار ایران را ترک کرد. 

گالری جیلی X7 اتوماتیک 2013-2014

نظرات کاربران
  • علی 21 آبان 1399 ساعت 12:03

    جیلی امگرند 7 با 72000 تا کارکرد سواری بدون رنگ میگه 350 ملیون می ارزه؟؟

  • نیما 27 مهر 1399 ساعت 01:39

    فقط باید سوارشی وحداقل به مدت یکسال داشته باشی تاببینی چه ماشین قرص ودرحین حال کم هزینه ایه،اصلا تو وادیه ماشینای تولید چین نرید چون این ماشینو فقط مونتاژ کردن تحت لیسانس ولووست

  • حیدر 3 مهر 1399 ساعت 15:44

    من جیلی x7 دارم سواری عالی موتور پر قدرت عالی ایمنی بسیارخوب لوازم هم پیدا میشه ولی مثل بقیه این هم لوازمش کمی گرونه به نطر من از جک s5 و هایما سرتره

اضافه کردن نظر

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده چین
  • نام خودرو جیلی X7 اتوماتیک 2013-2014
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده جیلیران

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه شاسی بلند
  • کلاس اتومبیل J Segment
  • وزن 1564 کیلوگرم
  • تعداد فضای سرنشینان 5
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 225/65R17
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 225/65R17

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 2378 سی سی
  • نوع موتور بنزین سوز
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 16
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش چند نقطه ای
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 162 اسب بخار در 5700 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 220 نیوتون متر در 4200 دور در دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 67.5 اسب بخار بر لیتر
  • ظرفیت باک 60 لیتر بنزین
  • روغن مناسب برای خودرو 10w40 SL
  • روغن مناسب برای خودرو 2 10w40 SJ
  • روغن مناسب برای خودرو 3 5w30 SL

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده دنده دستی
  • تعداد دنده (جلو) 5
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) 5

سیستم ترمزها

  • نوع سیستم ترمز دارای سیستم مدیریت پایداری خودرو
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده با هوا
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی

سیستم تعلیق و فرمان

  • نوع سیستم تعلیق مستقل برای هر چرخ
  • تعلیق جلو مک فرسون
  • تعلیق عقب چهار میله ای با میل عرضی
  • کمک فنرهای جلو کمک فنر هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • کمک فنرهای عقب کمک فنر هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • نوع سیستم فرمان قدرت کمکی هیدرولیکی

عملکرد اتومبیل

  • حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 12 ثانیه
  • مصرف سوخت ترکیبی 7.9 لیتر در 100 کیلومتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 5

محدوده گارانتی

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) مجهز به 6 کیسه هوای ایمنی که شامل :جلو ، جانبی ، پرده ای
  • سیستم های پایداری و کمک راننده ABS دارای 4 کاناله به همراه EBD
  • سیستم های امنیتی و حفاظتی سیستم کلید ضد سرقت ، دارای قفل مرکزی در اختیار راننده ، دارای ریموت کنترل رادیویی
  • سیستم فرمان و هدایت پذیری قدرت کمکی هیدرولیکی
  • نوع غربیلک 4 شاخه لوکس ، قابلیت تنظیم در 2 جهت عمودی و افقی ، دکمه های تنظیم سیستم صوتی روی فرمان ، روکش چرمی
  • سیستمهای تهویه مطبوع دارای سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ، دارای کانال تهویه برای سرنشینان عقب
  • سیستم صوتی و تصویری سیستم صوتی مجهز به 6 بلندگو ، قابلیت پخش CD , DVD , MP3 , AUX , iPod
  • سیستمهای مولتی مدیا دارای نمایشگر اطلاعات سفر و کامپیوتر سفر ، نمایشگر اطلاعات تایرها ، نمایشگر 6.5 اینچی برای سیستم DVD و GPS ، دارای سیستم بلوتوث
  • سیستم صندلیهای جلو دارای روکش چرم ، صندلی راننده دارای تنظیم برقی در 8 جهت و دارای سیستم حافظه ، صندلی سرنشین جلو دارای تنظیم برقی در 4 جهت ، دارای سیستم گرمکن صندلی های جلو ، ماساژور صندلی راننده سفارشی ، سنسور تشخیص وزن صندلی سرنشین و قطع کننده کیسه هوا
  • سیستم صندلیهای عقب دارای روکش چرم ، قابلیت تا شوندگی ، دارای 3 عدد پشت سری به همراه محل قرار گیری آرنج
  • سیستم آیینه ها آینه های خارجی با تنظیم برقی به همراه راهنمای سفارشی و دارای گرمکن ، آیینه های الکتروکرومیک داخلی و خارجی
  • سیستم شیشه ها تنظیم برقی تمام پنجره ها ، شیشه های سولار و سبز رنگ به همراه سیستم HSEA ، آنتن درون شیشه ها ، سیستم پاور ویندو برای تمام پنجره ها ، شیشه ها با سیستم محافظ ضد صدا
  • سیستم های سقف سانروف با قابلیت تنظیم و دارای سیستم ایمنی محافظت از آسیب و سیستم بسته شدن خودکار
  • سیستم روشنایی جلو چراغهای دارای سیستم تنظیم ارتفاع ، دارای مه شکن ، سیستم شتشوی چراغها ، دارای تنظیم اتوماتیک نور چراغها
  • سیستم روشنایی عقب دارای مه شکن ، طراحی سه بعدی
  • سنسورهای پیش فعال سنسور پارک عقب
  • سیستم های کمک رانندگی سیستم کروز کنترل سفارشی، دوربین دید عقب سفارشی
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
نظر خود را بیان کنید
  • علی علی (21 آبان 1399 ساعت 12:03)

    جیلی امگرند 7 با 72000 تا کارکرد سواری بدون رنگ میگه 350 ملیون می ارزه؟؟

  • نیما نیما (27 مهر 1399 ساعت 01:39)

    فقط باید سوارشی وحداقل به مدت یکسال داشته باشی تاببینی چه ماشین قرص ودرحین حال کم هزینه ایه،اصلا تو وادیه ماشینای تولید چین نرید چون این ماشینو فقط مونتاژ کردن تحت لیسانس ولووست

  • حیدر حیدر (3 مهر 1399 ساعت 15:44)

    من جیلی x7 دارم
    سواری عالی
    موتور پر قدرت عالی
    ایمنی بسیارخوب
    لوازم هم پیدا میشه
    ولی مثل بقیه این هم لوازمش کمی گرونه
    به نطر من از جک s5 و هایما سرتره

  • Sadegh Sadegh (11 اردیبهشت 1399 ساعت 23:00)

    نسبت به قیمتی که الان تو بازار داره واقعا ماشین خوب و با کیفیتی هست، اصلا قابل قیاس با x60 و mvm نیست. بنظرم اگر صفرش الان تولید میشد، حدود 400 میلیون ارزش خرید داشت. قطعاتش هم گیر میاد، از لحاظ امنیت که عالیه، فضای کابین بسیار جادار و راحت

  • ف ف (1 اسفند 1396 ساعت 11:20)

    سلام . جیلی x7 مگر شاسی نیست؟ کسانیکه که این تیپ رو دارند آیا معایبی بنظرشون میرسه که بگن ؟ برای راهنمایی البته.

  • علی رجبی علی رجبی (13 بهمن 1396 ساعت 11:34)

    سلام
    من یک جیلی امگرند ٧ دارم میخوام یک جیلی شاسی بگیرم ، از ماشین فعلی م راضیم اما ارتفاع بدلیل کار برام مهمه ، ایا ماشی اوکی ای هست ؟

  • علیار علیار (9 مهر 1396 ساعت 10:30)

    سلام
    آقا جیلی امگراند7 2014 با 50000 کارکرد 58 میلیون بنظرتون می ارزه بدون رنگ؟

  • احمد احمد (4 مهر 1396 ساعت 11:43)

    با سلام من دو ساله جیلی شاسی خریدم واقعا نسبت به پولی که دادم راضیم هم از امکانات هم راحتی در رانندگی وهم استحلاک ومصرفش

  • Mojtaba63 Mojtaba63 (15 دی 1395 ساعت 15:28)

    سلام من چند روزی یدونه ٢٠١٤شو خریدم تقریبا ٨٠میلیون قیمتش نصبت به یه مگان اوتومات 2010بدون اپشن عالیه سواریشم عالیه خدایش هم بی صدایت هم خیلی نرمه رازیم از اش در ضمن تا اونجایی که من اطلاع دارم جیلی تحت لیسانس شرکت ولوو هستش من راضیم جیلی و جک عالین نصبت به قیمتاشون ونصبت به ماشینایه مملکت خودمون

  • ج ج (10 دی 1395 ساعت 13:28)

    سلام خدمت همه دوستان
    من تو منطقه سردسیر و برف خیزی زندگی میکنم.‌‌‌...میخواستم بدونم سیستم مدیریت پایداری این خودرو توجاده های برفی و پر شیب (بدون استفاده از زنجیر) تا چه حد جواب میده؟
    قبلا x33 داشتم و تو این مواقع پراید بهتر از x33 جواب میده

    q q (7 بهمن 1395 ساعت 11:13)

    esp نداره!

  • reza reza (26 آبان 1395 ساعت 20:51)

    با سلام
    دوستان توجه کنید من حدود چند ماهی میشه که جیلی گرفتم و واقعا ازش راضیم قبلا هیوندا اکسنت داشتم که تو اپشن ها جیلی سرتره نرمی ماشین هم به پای اکسنت میرسه پراید 131 هم داشتم که بهتره راجبش صحبت نکنم
    در کل جیلی نسبت به ماشین های چینی مطمئن تره /فکر کنم تنها ماشین چینی باشه که 5 سال گارانتی داره که این خودش دلیل خوبی میتونه باشه که ماشین بی کیفیتی نیست فقط خدماتش یکم ضعیفه که اونم زیاد مهم نیست نهایت به مراکز استانها مراجعه میکنیم

  • مهدی مهدی (8 شهریور 1395 ساعت 15:07)

    سلام باید تاسف خورد به تولید داخلی کشور خودمان شرکت ایران خودرو وپارس خودرو بیشاز نیم قرن قدمت هنوز نتوانسته اند تولیدات خودرا به برندهای چینی برسانند واقعا باید تاسف خورد

    ناصر ناصر (31 مرداد 1397 ساعت 11:54)

    سودبراشون مهمتره وگرنه میتونستن طراح خوب استخدام کنن وازقطعات درجه یک استفاده کنن آنوقت میدیدیم که ماشینهای چینی درمقابل به جایی حساب نمیشدن ولی ۷۰ تا۸۰ درصد سودخیلی براشون مهمتره تازه الان میدن به نمایندگان پس ازفروش تابراشون بفروشن سود۱۰۰ درصدی براشون داره اخیرا ایران خودرو همه نمایندگیها راپرکرده از تولیدات ایران خودرو به اسم فروش نقدی فوری وکارتکس مردم هم که ثبت نام کردن یکسال توی نوبت باشن تا دیگه ماشین ایرانی نخرن الان که خارجی ها قیمتش بالاس مردم خریدنمیکنن چی شده ایرانی وچینی هم فعلا نخرن حتما قیمت پایین میاد

  • امیراحسان امیراحسان (7 خرداد 1394 ساعت 04:34)

    باسلام
    انتخاب خودروی چینی یعنی انتخاب بین بد وبدتر

  • زیرو ام ار جی زیرو ام ار جی (3 فروردین 1394 ساعت 14:37)

    اقا من یکی دارم.
    ای ایکس 35 هم برادرم داره.هر دو رو سوار شدم .فرق انچنانی ندارن.فقط تو دوزی اون بهتره که خوب به خاطر قیمتشه.
    آپشناش هم که فوله و دنده 6 سرعتس تیپ ترونیک.
    فقط مشکل من باهاش مانیتورشه که بعضی وقتا میهنگه.
    در کل نسبت به قیمتش خوبه.الان ماشین های دستی معمولی به 80 میلیون رسیدن که این نسبت به اونا خیلی بهتره.
    دوستانی هم که میگن ماشین چینی به درد نمیخوره اصلا سوار نشدن.ماشینای چینی بعضی هاش مثل چیلی و جک خیلی هم خوبه.در ضمن این ماشین استاندارد 5 ستاره اروپا رو داره که از نظر ایمنی حرفی باقی نمیزاره.
    کلا با توجه به قیمت خوبه.با این پول هیچ ماشین شبیه به این نمیشه گرفت .نهایتا یه ماکسیما که هنرش 2 ایربگه میشه گرفت

    شیکن شیکن (28 فروردین 1394 ساعت 23:34)

    ایول داری داداش...ما هم داریم...ایشالا شما و هرکی داره خیرشو ببینه...

    sara hamze sara hamze (8 دی 1395 ساعت 11:52)

    ماکسیما سوار شدید؟
    یک بوقش به کل این ماشین می ارزه
    درسته قدیمیه ولی هنوز حرفای زیادی واسه گفتن داره

  • بهرام میرزایی بهرام میرزایی (7 بهمن 1393 ساعت 18:41)

    ماشینهای چینی بعد از مدت کمی از لحاظ توان و فرسودگی افت شدیدی دارند...در واقع یک بار مصرفند .... واقعا حیفه یک هزارتومانی

    امین امین (3 فروردین 1397 ساعت 00:13)

    بذارید از روی تعصب نظر ندیم و دوستانمان را در بهترین خرید یاری کنیم. تمام ماشینهای بالای ٥٠ میلیون افت قیمت دارند و ماشینهای چینی هم از این قاعده مستثنی نیستند. گمان میکنم که شما تا حالا جیلی شوار نشدی. جیلی و ام جی تنها ماشینهایی تو چینیها هستند که واقعا اگه بیشتر از ماشینهای اروندی کره ای نباشند خیلی کمتر هم نیستند. اینو چون خودم جیلی داشتم از روی تعصب نمیگم، ما ساکن اهواز هستیم و چون اکثر شرکتهای نفتی خصوصی و دولتی داریم تو کوچه ما افراد چینی که شاغل شرکتهای خصوصی هستند هم منزل دارند. یه روز پارکینگ ساختمانمون جا نداشت و ماشین رو دم در پارک کردم و وقتی اومدم پایین دیدم چینیها دور ماشین جمع شدن و دست پا شکسته به ماشین اشاره کردم و گفتم my car is good باور کنید بهم گفتن very good . خودم جیلی ایکس ٧ رو ٤ سال داشتم و ١٠٠ هزار تا کار کرد و بجز فیلتر چیزی عوض نکردم .باهاش تصادف کردم و جلوش جمع شد و چون رو تمیزی ماشین خیلی حساسم فروختم و پژو صفر خریدم. پژو هنوز ١٠٠٠ کیلومتر کار نکرده بود واسش تسمه تایم عوض کردم و فروختمش.البته اینم بگم که رو جنس ایرانی خیلی تعصب دارم چون میدونم با حمایت من چندتا جوان نون میخورن و شاید این یکی پژو بد درومد

  • شیکن شیکن (20 دی 1393 ساعت 13:21)

    سلام دوستان
    میخواستم بپرسم چه امکاناتی روی این ماشین نیست و میشه روش نصب کرد؟

  • شیکن شیکن (20 دی 1393 ساعت 11:10)

    سلام دوستان
    به نظر شما،این ماشین بهتره یا MG 6 ؟

    دومینیک تورتو دومینیک تورتو (2 بهمن 1393 ساعت 17:19)

    بستگی داره به کاربرد. اگه ارتفاع براتون مهم نیست MG6 . از هر لحاظی بهتره.

  • شیکن شیکن (20 دی 1393 ساعت 11:04)

    ما هشتم اردیبهشت امسال ثبت نام کردیم گفتن اواخر شهریور بهتون تحویل میدیم اما تا الان هنوز تحویل ندادن و وقتی هم زنگ میزنیم به نمایندگی این هفته و اون هفته میکنن.در ضمن میگن فقط رنگ مشکی موجود هست ولی ما سفید سفارش داده بودیم و میگن اگه سفید میخواهید باید صبر کنید.به نظر شما،چکار کنیم؟صبر کنیم تا سفید بیاد یا به مشکی تغییر رنگ بدیم یا بریم سراغ یه ماشین دیگه؟
    لطفا" راهنمایی کنید

    سستو المنتو سستو المنتو (2 بهمن 1393 ساعت 17:24)

    من جای شما بودم سانگ یانگ نیو کوراندو سفارش میدادم. از هر جهت محشر تر - بهتر - با کیفیت تر - قشنگ تر - به روز تره. در ضمن خودت می دونی که ماشین کره ای چقدر از ماشین چینی بهتره. طراحی جیلی ایکس هفت قدیمیه و کپی راوفوره. در حالی که طراحی نیو کوراندو به روز و منحصر به فرده. نیو کوراندو کم مصرف تر و دارای هندلینگ بسیار بهتره. حالا دیگه خودت میدونی.............

  • شیکن شیکن (19 دی 1393 ساعت 00:32)

    عذر میخوام اشتباه کردم
    93/02/08 درسته

  • شیکن شیکن (18 دی 1393 ساعت 22:46)

    سلام دوستان
    به نظر شما،بهترین ماشین بین 50 تا 120 میلیون تومن چیه؟
    با تشکر

    سستو المنتو سستو المنتو (2 بهمن 1393 ساعت 17:25)

    سانگ یانگ نیو کوراندو محشره. تا ندیدیش و امتحانش نکردی نمی دونی چی میگم.