درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
خودرو سازان الان دارن پیش فروشهای سالهای قبل میدهند یعنی همان دلالها که پنجاه تا خودرو ثبت نام میکردن اونها باید رد شوند قیمت کارخانه باید ۱۰درصد بازار باشد چرا شما تمام طرح سنگ اندازیها را اجرا کردید برای مردم ولی طرح ضد دلالی را اجرا نمی کنید چرا نمی کنید چون خودتون هستید اگه راست میگید اجر اش کنید چه اتفاقی نیافته مگه شما نمی خواست بازار????☺روان بشه خوب اجر اش کنید هر فردی که قیمت بالاتر از قیمت که برای بازار تنظیم شده گران تر خریداری کند باید جریمه پرداخت کند دیگه مردم برای ثبت نام خودرو صف نمیکشند
اتفاقا بر عکس
اگر همون اول این کارو می کردن اینجور نمی شد
یکی از مصرف کننده های واقعی من بودم که با هزار امید و آرزو پول جمع کرده بودم ک برای اولین بار ماشین بخرم
حالا هم دیگه مجبورم برم بازار 206 مدل 87 رو بردارم با قیمت کارخانه ای صفر ...
با هزار جور ترس و استرس ...
خودتون میدونید چقدر سخته یه جوون بتونه 70 میلیون پول جمع کنه , اونم توی استانی مثل گیلان ... اونم برای بچه کشاورزی مثل من که راهی جز عرق ریختن توی زمین کشاورزی نداره
حالا هم این پولی که ب سختی بدست آوردم رو مجبورم صرف خرید ماشین 13 سال کارکرد کنم
خدا میدونه چقدر هزینه باید برای تعمیراتش بدم
آرزوی یه 206 صفر رو ب دلم گذاشتین ...
باز که نماینده ها سنگ خودروسازها رو به سینه می زنند!
خوب چه کسی قیمتها را در بازار تا این حد بالا برد؟
غیر از اینکه خودروسازها با بهانه نداشتن فندک و ضبط از تحویل خوردو ها سر باز زدند و به نوعی احتکار کردند و از طرفی دیگر ماشینها را به صورت کاردکس به افراد خاص دادند تا در بازار به قیمت آزاد بفروشند؟؟؟
مردم را خر فرض نکنید
بخش عمده افزایش قیمت خودرو
ناشی از افزایش نرخ ارز
نبود واردات و افت تولید و عرضه بوده که همگی در نتیجه سیاستهای خرد و کلان حاکمیت بوده