1. خانه
  2. خودرو‌ ها
  3. میتسوبیشی
  4. ASX
  5. فول (2010-2022)

میتسوبیشی ASX فول 2010-2022

Mitsubishi ASX Full 2010-2022

تیپ ها

اطلاعات کلی میتسوبیشی ASX فول 2010-2022

  • توقف فروش
  • 1,720,000,000 (تومان)
نمودار قیمت
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
شاسی بلند
1998 سی سی
بنزین سوز
4
انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته
9.4 لیتر در 100 کیلومتر
بیشتر

معرفی خودرومیتسوبیشی ASX فول 2010-2022

میتسوبیشی ASX، یا همان RVR، یکی از محصولات پر فروش کمپانی ژاپنی میتسوبیشی است که تا کنون در 3 نسل مختلف تولید شده است. نسل های اول و دوم RVR که از سال 1991 تا سال 2002 تولید شدند در واقع یک مینی ون MPV بودند که با هدف استفاده های خانوادگی تولید می شدند. اما نسل سوم این خودرو که در سال 2010 معرفی شد یک کراس اور کوچک بود که با استفاده از پلتفرم لنسر برای رقابت در بازار در حال توسعه کراس اورهای جمع و جور خانوادگی پا به عرصه جهانی گذاشت. این نسل در بازار های جهانی با نام Outlander Sport نیز شناخته می شود.

 

پس از انحلال شرکت الماس داران در دهه هفتاد شمسی، محصولات میتسوبیشی سال ها از ایران دور ماندند و طی این مدت فقط شاهد عرضه مدل هایی از میتسوبیشی پاجرو توسط گروه بهمن در بازار داخلی بودیم. در نهایت آرین موتور که پس از مدت ها موفق شده بود جواز واردات خودرو های این برند را به عنوان نماینده رسمی در ایران دریافت کند، ASX را در سال 2012 به عنوان اولین محصول جدید میتسوبیشی وارد بازار ایران کرد.

ASX در ابتدا به صورت مید-لاین با نام تیپ 2 وارد بازار شد. سپس عرضه آن در سال 2013 با تغییرات اندکی در چهره و در دو سطح امکانات مید-لاین (تیپ 2) و های-لاین (تیپ 4) ادامه یافت. در سال های 2017 و 2018 نیز دو فیس لیفت دیگر روی این خودرو اعمال شدند که آن ها نیز به بازار ایران راه یافتند و البته فقط در تیپ فول یا همان تیپ 4 قابل خرید بودند.

در این صفحه به معرفی پر فروش ترین ASX بازار یعنی تیپ 4 مدل 13-2015 میپردازیم و تفاوت های آن با مدل های دیگر ASX را نیز بیان می کنیم.

 

  • طراحی ظاهری

همانطور که در ابتدا گفتیم، میتسوبیشی ASX روی پلتفرم لنسر طراحی شده و طراحی کلی آن نیز بی شباهت به لنسر نیست. در واقع، با دیدن این خودرو به نظر می رسد که داریم به یک لنسر شاسی بلند نگاه می کنیم!

میتسوبیشی ASX در نمای جلو از همان جلو پنجره ذوزنقه ای معروف استفاده شده در لنسر بهره می برد. چراغ های جلو هم بی شباهت به لنسر نیستند و صرفا پهن تر اند و جزئیات متفاوتی دارند. 4 خط به صورت طولی روی کاپوت کشیده شده اند تا نمای جلو را عضلانی تر کنند. خبری از چراغ های روشنایی در روز (Day-Light) نیز در این خودرو نیست و بجای آنها، مه شکن های خودرو به صورت دائمی روشن هستند.

 

میتسوبیشی ASX.webp

 

نمای کناری میتسوبیشی ASX نسبتا عضلانی است و مواردی مانند گلگیر های پهن و خطوط کناری برجسته روی درب و گلگیر ها تاثیر بسزایی در این امر گذاشته اند. رینگ های 17 اینچی خودرو هم کاملا هماهنگ با ابعاد کلی بدنه هستند.

 

نمای کناری میتسوبیشی ASX.webp

 

نمای پشتی میتسوبیشی ASX هم هماهنگی خوبی با سایز بخش های این خودرو دارد. چراغ های عقب طرحی تقریبا شبیه به چراغ های جلو دارند و چراغ مه شکن به صورت تکی در میان سپر عقب قرار گرفته، یک دیفیوزر نیز زیر سپر تعبیه شده که یک خروجی اگزوز را در خود قرار داده و دو شبرنگ قرمز در اطراف آن به چشم می خورند.

 

نمای عقب میتسوبیشی ASX.webp

 

  • کابین و فضای داخلی

طراحی کابین میتسوبیشی ASX ساده و با کیفیت است و داخل آن در کنار پلاستیک از چرم دوزی نیز استفاده شده که همگی کیفیت مطلوبی دارند. صندلی های ASX راحت هستند و بدن را در بر می گیرند، کیفیت چرم استفاده شده در روکش صندلی ها نیز در این کلاس و در مقایسه با رقبا در بهترین سطح ممکن است.

فضای سر و پا در ردیف عقب ناکافی نیست اما از رقبایی مانند توسان کوچک تر است. کنسول میانی داشبورد این خودرو به رنگ مشکی پیانویی است و بستگی به سطح آپشن، در میان آن می توان مانیتور یا پخش MP3 را مشاهده کرد. البته در هر دو حالت ASX مجهز به سیستم صوتی راکفورد فازگیت است و می توان از کیفیت پخش موسیقی عالی آن در هنگام رانندگی لذت برد.

کمی پایین تر از پخش خودرو نیز پنل تهویه مطبوع اتوماتیک آن قرار گرفته است. پشت دسته دنده هم کلید مربوط به تنظیم حالت های مختلف سیستم 4WD خودرو به چشم می خورد. فرمان سه شاخه خودرو هم طراحی زیبایی دارد و دکمه های مربوط به کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل روی آن قرار دارند. دو شیفتر فلزی ثابت نیز برای تعویض دنده ها به صورت دستی در پشت فرمان در نظر گرفته شده. در نهایت، سقف پانورامای یک تکه و نورپردازی های نارنجی رنگ اطراف آن نیز نمای بسیار زیبایی به داخل ASX داده اند.

 

عکس کابین میتسوبیشی ای اس ایکس.webp

 

دنده میتسوبیشی ای اس ایکس فول.jpg

 

  • مشخصات فنی

میتسوبیشی برای ASX از یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی با کد 4B11 استفاده کرده که 148 اسب بخار توان در 6000 دور در دقیقه و 197 نیوتون متر گشتاور در 4200 دور در دقیقه تولید می کند. این نیروی تولیدی توسط یک گیربکس CVT به هر چهار چرخ ASX منتقل می شوند و می توانند این خودروی 1375 کیلوگرمی را طی 10.9 ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر در ساعت برسانند.

مصرف سوخت ASX نیز در رانندگی ترکیبی شهر و جاده 8.4 لیتر بنزین در هر صد کیلومتر پیمایش است. ASX در جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و ترمز های دیسکی خنک شونده و در عقب از سیستم تعلیق مولتی لینک و ترمز های دیسکی بهره می برد. سیستم چهار چرخ متحرک این خودرو نیز از نوع 4WD بوده و 3 حالت 2WD (انتقال نیرو فقط به چرخ های جلو)، 4WD (انتقال نیرو به هر 4 چرخ با تقسیم گشتاور خودکار بین محور ها) و 4WD Lock (انتقال نیرو به هر دو محور به صورت 50-50) را دارا می باشد. ترمز های ASX هم مجهز به سیستم های ترمز ضد قفل (ABS) و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز میان چرخ ها (EBD) هستند.

  • امکانات ایمنی و رفاهی

میتسوبیشی ASX موفق شده در تست های تصادف 5 ستاره ایمنی را از موسسه یورو انکپ دریافت کند و در بالاترین سطح ایمنی قرار بگیرد. این خودرو به 6 کیسه هوا برای راننده، سرنشین جلو، جانبی های جلو و پرده ای های جلو و عقب مجهز است و سیستم های کمک رانندگی آن مانند سیستم کنترل پایداری (ASC)، سیستم کنترل هرزگردی (TCL) و ترمز کمکی هنگام حرکت در سربالایی (HSA) نیز تجربه رانندگی با ASX را ایمن تر می کنند.

میتسوبیشی ASX در مدل های فول (تیپ 4) امکاناتی مانند سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، مانیتور، سیستم صوتی راکفورد فازگیت با 9 بلندگو، آینه وسط الکتروکرومیک، آینه های جانبی تاشونده برقی گرمکن دار، کروز کنترل، گرمکن صندلی های جلو، سقف پانورامای یک تکه، چراغ های جلو زنون با تنظیم ارتفاع نور خودکار، سیستم شستشوی چراغ های جلو، سنسور نور، سنسور باران، چراغ های جلو زنون HID، سنسور پارک و دوربین دنده عقب را در اختیار راننده و سرنشینان خود قرار می دهد.

 

شیفتر میتسوبیشی ای اس ایکس.jpg

 

  • تفاوت مدل های مختلف ASX

میتسوبیشی ASX طی سالهایی که به بازار ایران وارد شده همواره دچار تغییرات شده و مدل های مختلفی دارد. در این بخش به تشریح تفاوت های موجود میان این مدل ها می پردازیم.

مدل 2012: اولین ASX وارد شده به بازار ایران؛ فقط در تیپ مید-لاین به بازار عرضه شد. رینگ های آن 16 اینچی است و سپر جلو آن که بخش پایینی اش مشکی رنگ است نیز متفاوت از سایر ASX هاست. مانیتور ندارد و برای تنظیم حالت انتقال قدرت آن بجای دکمه، از کلید چرخشی استفاده شده.

 

دکمه های چرخشی سیستم انتقال قدرت  میتسوبیشی ای اس ایکس.jpg

 

مدل 2013 الی 2015: مدلی که در مقاله شرح داده شد؛ یک تیپ مید-لاین (تیپ 2) با آپشن های کمتر هم دارد، مدل 2015 از رینگ های با طرح جدید استفاده می کند.

 

میتشوبیشی ای اس لیکس.jpg

 

 

میتسوبیشی ای اس ایکس قرمز رنگ.jpg

 

مدل 2016: در بازار ایران وجود ندارد.

مدل 2017: ASX در سال 2017 دچار یک فیس لیفت شد. عمده تغییرات ظاهری آن در جلوی خودرو بود که سپری جدید بر روی آن نصب شد و ظاهر خودرو به زبان طراحی جدید محصولات میتسوبیشی نزدیک تر شد. همچنین رینگ های خودرو هم یک سایز افزایش یافتند و 18 اینچی شدند. راهنمای کناری نیز از روی گلگیر به آینه جانبی منتقل شد. در داخل مدل های فیس لیفت نیز تغییراتی جزئی مانند افزودن رنگ مشکی پیانویی به فرمان اتفاق افتاد. سیستم صوتی راکفورد از روی خودرو حذف شد و یک ایربگ (زانویی راننده) نیز به مجموعه ایربگ های ASX اضافه شد. این مدل فقط در نسخه فول آپشن به بازار کشور وارد شده است.

 

میتسوبیشی ای اس 2017ایکس مدل.jpg

 

میتسوبیشی ای اس تیکس در بازار.jpg

 

  • میتسوبیشی ASX در بازار

در بازار امروز، میتسوبیشی ASX رقیبانی مانند هیوندای توسان، کیا اسپورتیج و ام جی GS دارد. این چهار خودرو تفاوت های بسیاری با همدیگر دارند و مشتریان این گروه از کراس اور ها نیز باید با توجه به نیاز و انتظاراتشان از خودرو خرید مناسبی انجام دهند. میتسوبیشی ASX به مالک خود کیفیت ساخت بالا، دوام فنی و ظاهری طولانی مدت، مصرف سوخت پایین و سواری شهری را ارائه می دهد. سیستم صوتی آن در مدل های 2012 الی 2015 نیز گزینه ای جذاب برای عاشقان موسیقی است. اما اگر دنبال فضای کابین بزرگتر، امکانات رفاهی فراوان و بازار خرید و فروش پر رونق هستید بهتر است به سراغ دو برادر کره ای یعنی توسان و اسپورتیج بروید. ه

مچنین خریدارانی که شتاب و توانایی های فنی بالا را اولویت خود می دانند هم گزینه ای بهتر از GS، کراس اور بلند قامت MG که در شتاب گیری شاید تنها کراس اور های گران قیمت پورشه یعنی ماکان و کاین از پسش بر می آیند پیش روی خود نمی بینند.

ویدیو مقایسه ام جی GS، میتسوبیشی ASX، کیا اسپرتیج و هیوندای توسان نیز در سال های گذشته توسط Car.ir تهیه شده که می تواند شما را در انتخاب مناسب ترین گزینه همراهی کند.

 

گالری میتسوبیشی ASX فول 2010-2022

مدیا گالری میتسوبیشی ASX فول 2010-2022

نظرات کاربران
  • اراز ازاد 30 بهمن 1398 ساعت 08:55

    با سلام.بنده سه سال هست این ماشین را دارم. قطعات از توسان و اسپورتیج خیلی با دوام تر است.کیفیت و ایمنی بالا و فقط دلالهای ماشین های کره ای اجازه نمی دهند الان قیمت جهانی از توسان و اسپرتیچ بالاتر هست. من مطمین هستم یه ماه دستون باشه کلا نظرتن با من یکی میشه.

  • هومن 18 آبان 1398 ساعت 09:45

    همشون آشغالن و اسباب بازی به جز میتسوبیشی ای اس ایکس

  • محمد 17 دی 1397 ساعت 23:43

    سلام اول از فیلم برسی و مقایسه کراس آورها خیلی لذت بردم. سایت دیگری حتی در کشورهای دیگه به این دقت و کیفیت و بی طرفی پیدا نکردم. ممنون از شما. یک سال هست 2018 asx رو تحویل گرفتم هرچند زیاد استفاده نکردم (چهار پنج تا مسافرت ) ولی خیلی راضی هستم. توسان و اسپرتیج هم استفاده کردم البته مدلهای پایین تر رو. در مقایسه asx رو خیلی بیشتر پسندیدم. هندلینگ و قابلیت آفرودش خیلی برتر بنظر میرسه. در دست اندازهای بزرگ کمک عقب کمی پر سرو صدا هست اما نرم و راحته. سیستم صوتی تصویریش معمولیه و قابلیت gps نداره (بخاطر تحریم عوضش کردن). با درگیر کردن همه چرخاش تقریبا هر شیبی رو بالا میره. شتابش قابل قبوله اما انتظار زیادی از یک موتور 2 لیتری غیر توربو نداشته باشین. امکاناتش کاملا ژاپنی هست یعنی همه چیز کاربردی و اصلی دنبال آپشن لوکس نباشید. سیستم رادار تصادفش یک بار ما رو از یک فاجعه نجات داد. کلا با اطمینان با توجه به قیمت و کیفیتش پیشنهادش میکنم. موفق باشید

اضافه کردن نظر

مشخصات فنی میتسوبیشی ASX فول 2010-2022

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده ژاپن
  • نام خودرو میتسوبیشی ASX فول 2010-2022
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده آرین موتور پویا

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه شاسی بلند
  • کلاس اتومبیل J Segment
  • وزن 1375 کیلوگرم
  • تعداد فضای سرنشینان 5
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 215/65R16
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 215/65R16

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 1998 سی سی
  • نوع موتور بنزین سوز
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 16
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری تزریق مستقیم
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 147 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 197 نیوتون متر در 4200 دور در دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 73.5 اسب بخار بر لیتر
  • ظرفیت باک 63 لیتر بنزین

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته
  • تعداد دنده (جلو) 5
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو چهار چرخ محرک

سیستم ترمزها

  • نوع سیستم ترمز دارای سیستم مدیریت پایداری خودرو
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده با هوا
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی خنک شونده با هوا

سیستم تعلیق و فرمان

  • نوع سیستم تعلیق سیستم تعلیق پیشرفته مستقل
  • تعلیق جلو مک فرسون
  • تعلیق عقب اتصال چندگانه ( مولتی لینک )
  • کمک فنرهای جلو کمک فنر هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • کمک فنرهای عقب کمک فنرهای هیدرولیکی با قابلیت تنظیم
  • نوع سیستم فرمان قدرت کمکی الکتریکی و حساس به سرعت

عملکرد اتومبیل

  • حداکثر سرعت 183 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 10.5 ثانیه
  • مصرف سوخت شهری(بنزین) 10.2 لیتر در 100 کیلومتر
  • مصرف سوخت جاده ایی(بنزین) 8.4 لیتر در 100 کیلومتر
  • مصرف سوخت ترکیبی 9.4 لیتر در 100 کیلومتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 4

محدوده گارانتی

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) مجهز به 7 کیسه هوای ایمنی که شامل :جلو ، جانبی ، پرده ای محافظ سر ، کلید غیر فعال سازی کیسه هوای ایمنی جهت نصب صندلی کودک
  • سیستم های پایداری و کمک راننده ABS , EBD , ASC , ATC , HAS , AWC , TCL , RISE
  • سیستم های امنیتی و حفاظتی سیستم کلید ضد سرقت ، دارای قفل مرکزی در اختیار راننده ، دارای ریموت کنترل رادیویی ، روشن شدن خودرو بدون کلید
  • سیستم فرمان و هدایت پذیری قدرت کمکی الکتریکی
  • نوع غربیلک قابلیت تنظیم در 2 جهت عمودی و افقی ، دکمه های تنظیم سیستم صوتی روی فرمان
  • سیستمهای تهویه مطبوع دارای سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ، دارای سیستم کنترل کیفیت هوا AQS و فیلتر هوا داخل اتاق
  • سیستم صوتی و تصویری سیستم صوتی مجهز به 6 بلندگو و تیونر ، قابلیت پخش CD به همراه چنجر 6 تایی ، دارای پورت USB ، AUX ، iPod Cable
  • سیستمهای مولتی مدیا دارای نمایشگر 7 اینچی چند کاره ، نمایشگر میزان باد تایرها ، نمایشگر اطلاعات سفر و نمایشگر اطلاعات راننده
  • سیستم صندلیهای جلو دارای سیستم هوشمند پشت سری ها برای جلوگیری از صدمات تصادف ، دارای روکش چرم ، صندلی راننده دارای تنظیم برقی در 8 جهت ، دارای سیستم گرمکن صندلی های جلو
  • سیستم صندلیهای عقب دارای روکش چرم ، دارای پشت سری فعال و هوشمند ، دارای سیستم گرمکن ، قابلیت تا شوندگی
  • سیستم آیینه ها آینه الکترو کرومیک جهت سهولت دید راننده در شب ، آینه های خارجی با حالت الکترو کرومیک و تنظیم برقی به همراه راهنمای LED و دارای گرمکن ، دارای چراغهای روشنایی بر روی آینه ها ، قابلیت تاشوندگی
  • سیستم شیشه ها تنظیم برقی تمام پنجره ها ، بخار زدای اتوماتیک شیشه ها ، شیشه های سولار
  • سیستم های سقف سانروف با قابلیت تنظیم و دارای سیستم ایمنی محافظت از آسیب ، دارای سقف پانوراما به صورت سفارشی
  • سیستم روشنایی جلو دارای سیستم کنترل اتوماتیک نور چراغها ، چراغهای هالوژن ، دارای سیستم تنظیم ارتفاع نور دستی ، دارای مه شکن
  • سیستم روشنایی عقب چراغهای LED طیفی به همراه مه شکن
  • سنسورهای پیش فعال مجهز به سنسور باران جهت کارکرد اتوماتیک برف پاک کن ها
  • سیستم های کمک رانندگی مجهز به سنسور پارک سفارشی ، سیستم کروز کنترل هوشمند با قابلیت حفظ فاصله با خودروی مقابل ، دوربین دید عقب سفارشی
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه

نظرات کاربران میتسوبیشی ASX فول 2010-2022

نظر خود را بیان کنید
  • اراز ازاد اراز ازاد (30 بهمن 1398 ساعت 08:55)

    با سلام.بنده سه سال هست این ماشین را دارم. قطعات از توسان و اسپورتیج خیلی با دوام تر است.کیفیت و ایمنی بالا و فقط دلالهای ماشین های کره ای اجازه نمی دهند الان قیمت جهانی از توسان و اسپرتیچ بالاتر هست. من مطمین هستم یه ماه دستون باشه کلا نظرتن با من یکی میشه.

  • هومن هومن (18 آبان 1398 ساعت 09:45)

    همشون آشغالن و اسباب بازی به جز میتسوبیشی ای اس ایکس

  • محمد محمد (17 دی 1397 ساعت 23:43)

    سلام
    اول از فیلم برسی و مقایسه کراس آورها خیلی لذت بردم. سایت دیگری حتی در کشورهای دیگه به این دقت و کیفیت و بی طرفی پیدا نکردم. ممنون از شما.
    یک سال هست 2018 asx رو تحویل گرفتم هرچند زیاد استفاده نکردم (چهار پنج تا مسافرت ) ولی خیلی راضی هستم. توسان و اسپرتیج هم استفاده کردم البته مدلهای پایین تر رو. در مقایسه asx رو خیلی بیشتر پسندیدم. هندلینگ و قابلیت آفرودش خیلی برتر بنظر میرسه. در دست اندازهای بزرگ کمک عقب کمی پر سرو صدا هست اما نرم و راحته. سیستم صوتی تصویریش معمولیه و قابلیت gps نداره (بخاطر تحریم عوضش کردن). با درگیر کردن همه چرخاش تقریبا هر شیبی رو بالا میره. شتابش قابل قبوله اما انتظار زیادی از یک موتور 2 لیتری غیر توربو نداشته باشین. امکاناتش کاملا ژاپنی هست یعنی همه چیز کاربردی و اصلی دنبال آپشن لوکس نباشید. سیستم رادار تصادفش یک بار ما رو از یک فاجعه نجات داد. کلا با اطمینان با توجه به قیمت و کیفیتش پیشنهادش میکنم. موفق باشید

  • سیروس سیروس (2 آذر 1397 ساعت 22:25)

    تعدادی از نظرات مغرضانه هستن بنظرم، من النترا داشتم بعد مزدا سه و الان asx نزدیک ٦ هزار روندم، ماشین بسیار خوب و به روزی هستش، مدل ٢٠١٧ هست مال من، اوایل وقتی قصد تعویض داشتم خیلی تحقیق کردم و اخرش خریدم، واقعا راضی هستم، از نظر تامین قطعه و ... هم خودتون میدونید که از حضور asx در ایران بیشتر از ٥ سال گذشته و قطعات مصرفی به وفور در خیابان ملت هست، واقعن من به اسم ژاپن اعتماد کردم و خوشبختانه اشتباه نکردم

  • شاکی عصبانی شاکی عصبانی (17 مرداد 1397 ساعت 18:06)

    سلام
    در اصالت و‌ژاپنی بودنش شکی نیست ولی تا نمایندگیش در ایران ارین موتور پویا است منتظر خدمات پس از فروش و قطعه نباشید اتفاقی افتاد باید دردسر بکشید. از خرید پشیمان خواهید شد.خصوصا ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸

  • ابراهیم ابراهیم (2 تیر 1397 ساعت 14:12)

    با سلام از دوستانی که ASX دارن کسی میدونه که چه طوری میتونم روی صفحه مانیتور GPS & MAP داشته باشم.

    هومن هومن (18 آبان 1398 ساعت 11:00)

    باید مانیتورش رو عوض کنید و یک اندرویید بندازید

  • سعید سعید (26 خرداد 1397 ساعت 15:12)

    خیلی جالبه سوالها. یعنی انقدر پول دارین ولی نمیدونین برند میتسوبیشی ژاپنیه نه چینی. اول یه ذره سرچ کنین لطفا.

  • علیرضا علیرضا (2 اردیبهشت 1397 ساعت 19:39)

    با سلام. من یه ASX دارم روز اول عید بعد از چند ساعت سفر موقع رسیدن به مقصد شیشه را که خیلی کثیف شده بود شستم. با کمال ناباوری موقع آب گرفتن شیشه جلوی چشمم ترک خورد.(تاکید می کنم بدون ضربه). الان یک ماه است که به نمایندگی و حتی دفتر مرکزی در جاده مخصوص می روم و بدتر از این که کارشناسان که جای هیچ ضربه را پیدا نکردند اصرار بر ضربه دارند. حتی گفتند شیشه این ماشینها نرم است و امکان شکستن دارد..برای من که ماشین های زیادی داشته ام و این مورد را تا بحال ندیدم جای سوال است که ایا با شستن شیشه ترک میخورد؟ و علیرغم سوال از دوستان کارشناس 'گفتند شکستن خوبخودی شامل گارانتی می شود. پس چرا موقع استفاده از گارانتی شرکت ها شانه خالی می کنند..این را تعریف کردم فقط برای استفاده شما دوستان که علاوه بر ضعف های دیگر این ماشین . حواستون به گارانتی باشه چون من احساس کردم اصلا پاسخگویی منطقی وجود نداره...از این به بعد هم به نمایندگی مراجعه نمی کنم چون موقع استفاده از گارانتی بد قولی می کنند.

    سیاوش سیاوش (12 مرداد 1397 ساعت 14:41)

    سلام من هم از این خودرو داشتم و به همین مشکل بر خوردم متاسفانه شیشه خوبخود زی چادر در پارکینگ شکست و نمایندگیها در اهواز اصفهان شیراز و تهران زیر بار نمیرفتند خیلی پیگیری کردم اما نتیجه نگرفتم و بدلیل عدم تعهدات شرکت آرین موتور پویا مجبور به فروش خودرو شدم و کلا از خدمات پس از فروش و گارانتی آن ناراضی بودم و به کلیه دوستان پیشنهاد میکنم بدون گارانتی بگیرند چون شرکت هیچگونه تعهدی ندارد حتی به مراکز حمایت از مصرف کننده مراجعه نمودم اما سیر بوروکراسی آدم را پشیمان میکند و کلاً از پیگیری منصرف شدم و تصمیم به فروش خودرو گرفتم.

    شاکی از بد عهدی ارین موتور شاکی از بد عهدی ارین موتور (17 مرداد 1397 ساعت 17:57)

    درود دوستان؛ متاسفانه نمایندگی میتسوبیشی در ایران در قبال گارانتی و‌خدمات پس از فروش هیچ تعهدی نداره راحت دروغ می گویند. ماشین چند صد میلیونی خریداری کردم توانایی تامین قطعه ندارند!! هر دفعه یک جواب و نهایتا بعد از پنج ماه سرگردانی باید ماشین و در پارکینگ بزاریم. اگر قصد خرید ماشین دارید زاپنی باشد یا چینی یا ایرانی حتما در مورد نمایندگی ان و خدماتش تحقیق کنید تا مانند بنده و دوستان دیگر گرفتار ارین موتور پویا نشوید.

    نیما نیما (18 آبان 1398 ساعت 11:12)

    شما مطمعنی ای اس ایکس داری؟ و همون نفر قبلی نیستی ؟ من خودم ای اس ایکس دارم و اصلا هم چین چیزیم نیس و این مشکل که میگید صد در صد از ضربه شدید بوده من بارها نمایندگی رفتم و تاحالا نشنیدم همچین مشکلی داشته باشه من این خودرو رو ۲۰۱۵ خریدم تا الان حدود ۸۰ هزار کیلومتر رفتم حتی یه هزار تومنم خرج نداشته این خودرو فوق العاده بی ازاره و با کیفیت قبلش هم توسان اسپورتیج و ماکسیما داشتم اگر دنبال خودور خاص با کیفیت و بی ازار هستید بهتون پیشنهاد میکنم تا الانم از نمایندگی هیچی ندیدم خداییش ک بگم بده نمایندگی و خدماتش جز یه مورد

  • سینا سینا (12 اسفند 1396 ساعت 19:05)

    سلام ما امروز ای اس ایکس 2018 تحویل گرفتیم از انتخاببون هم راضی هستیم خدا وکیلی از لحاظ کیفیت کابین عالی و اپشن ها هم بسیار عالی البته کسانی که به فکر باسن سرد کن هستند برن همون کره ای سوار شن شتاب خوبی داره نسبت به رقباش و با توجه به اینکه از رقباش سبک تره موتورش کاملا پویا و سرزنده است که به خوبی با گیربکس cvt مچ شده

  • مهران مهران (11 اسفند 1396 ساعت 08:34)

    سلام
    من تازه asx خریدم. تو دست اندارها و چاله وسط خیابون که می افته یه صدای بدی می ده
    این طبیعیه؟ تنظیمی در این مورد داره؟

    احسان احسان (8 اردیبهشت 1397 ساعت 15:30)

    سلام

    یکم باد لاستیکهارو کم کن موقع تحویل معمولا بادش بیشتر از نرمال هست

    سعید سعید (26 خرداد 1397 ساعت 15:07)

    ما در دوره گارانتی به نمایندگی بابل رفتیم. خیلی راضی بودیم. ساکن تهران هستیم. ولی خداییش همچین مکانیکهایی تو تهران ندیده بودیم. جوری که گفتیم هروقت اومدیم شمال میایم اینجا. به ما هم در مورد باد لاستیکها همین رو گفتن و کمش کردن.

  • رضا رضا (1 بهمن 1396 ساعت 16:32)

    متاسفانه شرکتش پاسخگو نیست فقط بلدن پول بگیرن ؛ ولی بعدش جوابتونو نمیدن

  • Saeed Keshavarz Saeed Keshavarz (20 شهریور 1396 ساعت 22:39)

    سلام
    من جزء اولین خریداران Asx هستم. تا الان ١٧٥٠٠٠ کیلومتر هم باهاش راه رفتم.گارانتی ماشین تموم شه، برخورد شرکت و نمایندگی ها خیلی بد میشه. گند میزنن به ماشین میگن به ما ربطی نداره خودتون بد رانندگی میکنین. بعد از ١٧٥٠٠٠ کیلومتر کارکرد، ما شدیم نابلد. اون موقع که ماشینشون دوره گارانتی مشکل داشت، هزار و یکجور زبون ریختن و خواهش تمنا کردن که رضایت بگیرن، الان عوض درمیارن. متاسفانه بعد گارانتی خدمات نداره، مشتری هم که نیست. بیخ ریش صاحبش میشه

    هادی هادی (25 بهمن 1396 ساعت 15:35)

    شما محض رضای خدا یه شرکت معرفی کن که بعد از دوره گارانتی رفتارش عوض نشه. تقریبا همه همینطورن. بدتر از همه کرمان موتور.

  • Farzan Farzan (1 شهریور 1396 ساعت 04:16)

    دوستانی که مدل 2017 دارن
    کیفیت سیستم صوتیش چطوره؟؟
    آمپ و ساب داره؟
    شنیدم دیگه سیستمش راکفورد نیست!؟

    هومن هومن (18 آبان 1398 ساعت 10:59)

    کیفیت صداش خیلی خوبه صداش واضحه و با کیفیت ولی اگر میخاین خیلی خوب باشه وبلند میتونین خودتون ساب و آمپ و۴ تا باند گرد تو دراضافه کنید یا یک آمپ چهار کانال دیجیتال زیر صندلی ببندید و ۴ تا باند کامپوننت اضافه کنید

  • سعید سعید (28 تیر 1396 ساعت 11:34)

    من یه 2017 اش رو خریدم. در جاده و آفرود فوق العادس ،نرمی ، شتاب مناسب و ....
    کیفیت برتر تکنولوژی ژاپن اونو از رقبای کره ایش ممتاز کرده.
    البته اگه کسی عشق آپشنه و فیس خودرو براش مهمه بهتره کره ای بخره . ولی کیفیت و فنی asx قابل مقایسه با رقبای کره ایش نیست.
    آپشنهای اصلی و مهم رو داره البته وفیس 2017 اش هم بهتر شده. شیفتر های پشت فرمان بی نظیره ودر کره ایها نیست.

  • میتسو asx میتسو asx (21 آبان 1395 ساعت 21:57)

    سلام.من نزدیک دو سال النترا داشتم.الان asx دارم.از نظر کیفیت رانندگی اصلا قابلا مقایسه نیستن.زمان رانندگی احساس امنیت خیلی بیشتری داری.تعادلش عالیه شتابش هم انصافا بد نیست.درسته موتورش 2000 هستش ولی چون اتاقش از هم رده هاش سبک تره کم نمیاره. گیربکسش به نظر من برگ بندش هستش. در هر حال کامل راضی هستم از خریدش.چاله و چوله خیابون جاده و خیابونو خیلی بهتر و نرمتر از النترا رد میکنه

    مهدی مهدی (2 اسفند 1395 ساعت 09:51)

    سلام
    حقیقتش النترا یه چیز دیگست.از لحاظ سرعت و قدرت و زیبایی.
    اصلا این دو ماشین قابل مقایسه نیست.
    asx رو اگر با سراتو 2016 مقایسه کنی میشه در موردش صحبت کرد.

    مهدی مهدی (1 شهریور 1396 ساعت 14:55)

    قربان میشه بپرسم شغل شما چی هست ؟

  • امیر امیر (20 مهر 1395 ساعت 22:23)

    سلام دوستان
    میخواستم بپرسم به نظرتون گراند ویتارا 2400 صفر بگیرم بهتره
    یا asx 2015 که 15000 تا کارکرده؟؟؟

  • مهدی مهدی (16 خرداد 1395 ساعت 00:03)

    ستان
    من یک میتسوبیشی asx مدل ٢٠١۴ دارم اما از زمانیکه برای یک اشکال فنی بردمش نمایندگی احساس میکنم کیلومترشمار ماشین از اون چیزی که واقعا ماشین حرکت میکنه بیشتر نشون میده. هر چی به نمایندگیهای مختلف میتسوبیشی میگم میگن امکان نداره و تا به حال همچین چیزی نشنیدن و من اشتباه میکنم. کسی میتونه من رو راهنمایی کنه؟ ممنون

    حسین حسین (16 خرداد 1395 ساعت 23:42)

    چنین مشکلی نداشتم، ولی می تونید بین دو نقطه مشخص مثلا در اتوبان خودتان تست کنید

    احمد احمد (14 مهر 1395 ساعت 18:54)

    از cps یا رهیاب استفاده کن سرعت رو در لحظه نشون میده.

    امین امین (19 بهمن 1395 ساعت 13:37)

    مهدی جان شما میتونید از نرم افزار های معمول تست سرعت که از طریق GPS سرعت ماشین رو نشون میده ، این داستان رو حل کنی ،
    البته یادت باشه که اون نرم افزار ها همیشه سرعت ماشین رو یکم کمتر نشون میده
    یا به نظر من راحتتر اینه که با یکی از دوستان و توسط دو ماشین این داستان رو چک کنید یعنی با تلفن همراه یک سرعت رو فیکس کنید و کنار هم این داستان رو چک کنید

    علی علی (3 شهریور 1397 ساعت 14:45)

    درسته. در سرعت 120 کیلومتر بر ساعت سرعت واقعی حدود 112 هستش. فکر می کنم ژاپنی ها به خاطر مسائل ایمنی سرعت را بیشتر از واقعی نشون می دن که زیاد تند نری.
    من چهار سال این ماشین را سوار می شم و راضی بودم. تا به حال اذیت نکرده و رانندگی راحتی داره.

  • رامامیتسوبیشی رامامیتسوبیشی (7 خرداد 1394 ساعت 20:04)

    سلام- من یکی از طرفداران محصولات ژاپنی هستم. پس از بررسی زیاد full ASX رو انتخاب کردم و الان منتظر تحویل هستم. تجربه شخصی و همینطور ارزیابی از آرین موتور رو پس از تحویل خودرو در اختیار دوستان خواهم گذاشت.

    جمال الدین جمال الدین (21 تیر 1394 ساعت 07:28)

    سلام اگه ممکنه بفرمایید کی ثبت نام کردین و آیا سر موقع تحویل گرفتید یا با تاخیر؟

  • متین میتسو متین میتسو (17 دی 1393 ساعت 21:11)

    لطفا میتسوبیشی میراژ رو هم در سایت بگذارید

    ژان وال ژان ژان وال ژان (24 خرداد 1394 ساعت 07:03)

    من میدونم که میراژ مصرفش خیلی کمه و اینکه تو ماشینای هاچ بک ژاپنی از همه ارزونتره و گیربکس cvt داره

  • ارش سیا ارش سیا (13 آذر 1393 ساعت 23:25)

    به نظرتون خوبه ویتارا رو بفروشم اینو بخرم? لطفا اونایی که دارن نظر بدن

خودروهای هم رده میتسوبیشی ASX فول 2010-2022